Ohje - Haku - Käyttäjät - Kalenteri
Täysversio: Jotain Päräyttävää
Hangup keskustelupalsta > Skeittaus ja oheistoiminta > Skeittaa tai kuole
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80
Beyond
betonimyllylle ei vittuilla
MiiGe
silas kummiskin vaan droppaa tohon kaareen. Se ois aika pettymys.
ponke
QUOTE (Beyond @ 17.09.2008 19:57) *

Facebookissa oli vielä karseempi kuva, pahannäköiseks on nakit mennyt. Toivotaan pikaista paranemista.
O..
QUOTE (Beyond @ 17.09.2008 18:57) *

Tässä asiaan kuuluvaa tubetusta ja ehkä jopa itsessään päräyttävää:

http://www.youtube.com/watch?v=GhF-dQwwUKU
harski17
http://www.megaupload.com/de/?d=R60CB6HG Ride the Sky
toivototaan että olis jotain päräyttävää, sitten kun huomenna/tänään kerkii kattomaan
fgspbexowc
QUOTE (mr.vili @ 31.08.2008 19:53) *
no johan on!

On jo on tosiaan. Meinaan hieno kuva raiskattu rumilla kirjaimilla.
iskela
QUOTE (harski17 @ 22.09.2008 23:31) *
http://www.megaupload.com/de/?d=R60CB6HG Ride the Sky
toivototaan että olis jotain päräyttävää, sitten kun huomenna/tänään kerkii kattomaan

Joo se oli kyllä päräyttävä. Välillä joutu itekseen naureskelemaan kun ei ollu mitään järkeä jutuissa.
oki
QUOTE (iskela @ 23.09.2008 01:13) *
Joo se oli kyllä päräyttävä. Välillä joutu itekseen naureskelemaan kun ei ollu mitään järkeä jutuissa.

jamie ollu kärppänä paikalla ku oli jo nyt poistettu. saakeli
Lypsyvoide

Jatketaanpa tavaran nyysimistä slapista..
Lypsyvoide
Ja täältä löytyy (vielä ainaki) Fallenia jos joku ei oo nähny..
pjar
QUOTE (Lypsyvoide @ 24.09.2008 08:32) *

Jatketaanpa tavaran nyysimistä slapista..

Nyt meni kyllä NIIIIN oikeen topicin alle kuin vaan voi.
Skeittifiilis pääsi yllättämään!
masa_
http://girlskateboards.com/ad_alex_pro.html

Toi temppu ja tausta on kyl aika päräyttävää!
Frank
QUOTE (masa_ @ 06.10.2008 22:08) *
http://girlskateboards.com/ad_alex_pro.html

Toi temppu ja tausta on kyl aika päräyttävää!

uusi taustakuvani
kempton
Ei nyt ehkä ihan "päräyttävää" mutta hiton hyvä slap-artikkeli: Skaters with degrees.

http://www.slapmagazine.com/index.php?opti...2&Itemid=28

bantsebontse
QUOTE (kempton @ 15.10.2008 08:47) *
Ei nyt ehkä ihan "päräyttävää" mutta hiton hyvä slap-artikkeli: Skaters with degrees.

http://www.slapmagazine.com/index.php?opti...2&Itemid=28

Ihan mielenkiintonen juttu. Oma mielipide on et rehellisimmät skedeejät skeittaa eikä yritä päästä keskiluokkaan. Nää tälläset "hei mä skeittaan JA oon fiksu" -jäbät, ei ne oo koskaan niin siistejä kun kunnon skederotat.
Lypsyvoide
QUOTE (bantsebontse @ 15.10.2008 14:33) *
Ihan mielenkiintonen juttu. Oma mielipide on et rehellisimmät skedeejät skeittaa eikä yritä päästä keskiluokkaan. Nää tälläset "hei mä skeittaan JA oon fiksu" -jäbät, ei ne oo koskaan niin siistejä kun kunnon skederotat.

Jos sun mielestä Jack Sabback ei oo siisti ni voi aikoja oi tapoja.. Ja onhan se ihan siistiä että on jotain tekemistä sitte ku se pro-uran huippu alkaa olla takana.. Vaikka ei rullausta lopettaiskaan.
kempton

Rehellisimmät skedeejät? Pakko sanoa että mun mielestä suht harvinaisen vitun tyhmä kommentti.
takkin
Ocean Howell ois siistimpi jos se ois käyny amiksen?
Sama suomi ukoista?

Edit. Aika yllärinä tuo Steve Bailey.
Lypsyvoide

Noniinno. Katoin tota kuvaa että onpa sairasta, sitte huomasin ton valkosen parvekkeen tjsp, ihan hyvä pään lyhentäjä.
simppa187
QUOTE (kempton @ 15.10.2008 22:11) *
Rehellisimmät skedeejät? Pakko sanoa että mun mielestä suht harvinaisen vitun tyhmä kommentti.

tää hang-upin foorumi on lähtenyt lapasesta ja täysin..täällä on luultavasti 25% mäihällä hyviä tyyppejä..
Lypsyvoide
QUOTE (simppa187 @ 16.10.2008 21:28) *
tää hang-upin foorumi on lähtenyt lapasesta ja täysin..täällä on luultavasti 25% mäihällä hyviä tyyppejä..

No ei mun mielestä tää oo vielä mihinkään karannu. Tottakai välillä vähän tason pitääki laskee, mutta tuoki oli vaan mielipide vaikka vähän tyhmä sellanen oliki. Ja puhehan oli siitä bantsebontsen mielipiteestä eikä tosta Kempun vastauksesta, jotta kaikki nyt varmasti tajuaa..
MiiGe
No asiahan on näin että ku vertaa nolla.nettiin täällä on kerrassaan loistava taso, mutta esimerkiksi lumitykissä on paljon enemmän porukkaa ja siellä on silti parempi taso.

E:On siellä skeittareitaki!
Lypsyvoide
Mutta ne onki lumilautailijoita..
bantsebontse
Ei mua haittaa vaikka sanotte mun mielipidettä vitun tyhmäks, kuinka vaan.

Mut oon oikeesti sitä mieltä et ohan se nyt kaikkein tyylikkäintä jos ei osaa kolmekybäsenä mitää muuta ku skeitata. Jag är intresserad av shipping business jäbät ei vaa oo yhtä siistejä.
simppa187

QUOTE (bantsebontse @ 16.10.2008 22:17) *
Ei mua haittaa vaikka sanotte mun mielipidettä vitun tyhmäks, kuinka vaan.

Mut oon oikeesti sitä mieltä et ohan se nyt kaikkein tyylikkäintä jos ei osaa kolmekybäsenä mitää muuta ku skeitata. Jag är intresserad av shipping business jäbät ei vaa oo yhtä siistejä.

oleg pompo
smuli
Bust or Bail
takkin
Straight outta Slap.

Bäkki lippar? Shit.

kaarle
No huh-
Lypsyvoide
Snoukkakamaa..
nistikpl
No huh-

ei voi muutakaan sanoa
simppa187
noni..nyt se tuli nähtyä..bs lipperi kinkkiin..kiitos hei..
jaffa
käsittömätöntä
igor
mynthon
hmmmm. SIK ! onko toi arto ? biggrin.gif
igor
slapin foorumeilla joku meinas jo itkee tosta et osuuko tossa toi kantapää maahan. mänet!
ile
QUOTE (igor @ 21.10.2008 09:56) *
slapin foorumeilla joku meinas jo itkee tosta et osuuko tossa toi kantapää maahan. mänet!

haha voi morjes..
Lypsyvoide
No eihän tuo sekkarina ollukkaa nii paha.. Katoin siitä yksittäisestä kuvasta että olipa aika snoukkajuttu, mitä tuo kyllä on. Sairasta.
iskela
Ei paljoo oo hidastanu miestä leikkaukset. On kyllä ihan järettömän sairas. Kyllä joutuu odottamaan aika paljon Arton uudelta pätkältä.
simppa187
arto saa mut jatkamaan hyvin mielin jääkauden alkua turun suunnalla..
Lypsyvoide

Silas, Silas, Silas... MITÄÄÄÄ?
rouhan
joo, moro! onks toi pöllö?
kempton
Loistavaa slap-mäneilyä oli myös tyyppi joka väitti pahoillaan että Arto oneuppas Geoffia kun geoff on vetänyt samaan reiliin fs lipsliden joskus vuonna 0.
Sampo64700
Niin fiilis tuo Arto. Ei sillä etteikö miehen skeittaus olis aina ollu hyvää, mutta tuo juttu nyt laittaa vaan luut taas kurkkuun muille kanssa-ammattilaisille tms.
Tume
Mielenkiintoinen juttuhan tohon sekkariin liittyen se että AWS oli ottanu yhteyttä släp-boardin ylläpitoon että sekkari pitää poistaa. Videomatsku menossa leffaan ja eivät halua että jengi näkee trikin ennakkoon.
Pikkusta mäneilyä kun trikistä kumminki on stilli maailmanlaajusen skeittilehen KANNESSA. Arto on kyllä kovuutta, enkä vieläkään voi Alienia käydä ylipaljoa parjaamaan, mutta silti. Pikkusen ylilyönti keneilyä.
takkin
Jännää puuhaa. Giffi oli kuitenkin linkattu Skateboard Magin ja Shad Lambertin sivujen kautta. Ja näyttäähän se vielä pyörivän tossa ylempää. Millohan ne ottaa tänne yhteyttä?
Tume
En oo tarkastanu, mutta puhuvat että ei ois enää tuolla Shadin sivuillakaan.
kempton
Jokseenkin helkkarin hieno mainos.

Lypsyvoide
Prkl että meni kauan tajuta mitä tolla on haettu.. Sitteku hokas ton gräbin ni valkeni, siisti.
Maus
En tiedä, onko miten vanha juttu, mutta ilman gräbiä! Danny Way 360flip:

MiiGe
Siis makaako tuo jätkä jossaki maassa tuossa kemptonin linkittämässä kuvassa?
Tämä on "lo-fi" versio sisällöstä. Jos haluat nähdä koko version kuvineen päivineen, niin klikkaa tästä.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.