Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 981 Liittynyt: 31.08.2010 Paikkakunta: Helsinki Jäsen nro.: 1951 |
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Am ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 498 Liittynyt: 08.01.2009 Jäsen nro.: 760 |
Onnistuin pitkästä aikaa keittämään hyvää kahvia ja taustalla soi
AMEEBA - ILLO ( feat. mattip & pijall ) |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Am ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 301 Liittynyt: 05.01.2012 Paikkakunta: Uusikaupunki Jäsen nro.: 2766 |
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
Mongopusher ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 5 Liittynyt: 29.12.2011 Jäsen nro.: 2759 |
Pääsin kovan työn jälkeen haluamalleni ammatikorkeeseen ja linjalle. Kävin http://www.eximia.fi/ kursseilla, makso tottakai, mutta nyt pääsin
![]() |
|
|
![]()
Viesti
|
|
Mongopusher ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 63 Liittynyt: 26.04.2012 Jäsen nro.: 2881 |
Parit koulutehtävät kunnialla tehty ja palautettu. Hyvillä mielillä töihin sitten. Tosin, kahen tentittävän kurssin tehtävät on vieläkin aloittamatta ja koeviikko lähestyy jo aikalailla. Ressaan sitte seuraavaksi noita. Perketi.
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 2148 Liittynyt: 23.05.2008 Jäsen nro.: 317 |
Pari Laitilan Kukkoa saunan jälkeen.
-------------------- QUOTE Tietysti Wenning voi ison aamupalan ja kahvin jälkeen pöntöllä vähän rässäyttää. |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 843 Liittynyt: 09.08.2010 Paikkakunta: Hel Jäsen nro.: 1913 |
Helvetisti hyviä keikkoja tulossa nyt. Tietää rahan menoa mut ei se väärin oo Nimimerkillä "kohta tikettiin"
-------------------- |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Mongopusher ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 48 Liittynyt: 08.05.2012 Jäsen nro.: 2898 |
Helvetisti hyviä keikkoja tulossa nyt. Tietää rahan menoa mut ei se väärin oo Nimimerkillä "kohta tikettiin" Näinpä. Integrityn keikka mm. lähestymässä. -------------------- It's a life that most can't see
I got no rules controlling me People say we get way outta hand Those fuckin' idiots just don't understand |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Am ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 301 Liittynyt: 05.01.2012 Paikkakunta: Uusikaupunki Jäsen nro.: 2766 |
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Gino ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 1439 Liittynyt: 10.03.2008 Jäsen nro.: 66 |
Kylhän työajalla kun pääsee johonkin Biltemaan pyörimään ja näpräämään kaikenlaista, niin siin on sitä jotain.
Biltemassa on miehen hyvä olla. -------------------- -Jo noin kävisi ikinä, niin varmaankin foorumit räjähtäisi, olen kännissäsen verran sekopää. Ja kävin ostamassa lavan KOFF olutta. Tänään lähtee.-
!!! |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 902 Liittynyt: 28.12.2008 Paikkakunta: Hki Jäsen nro.: 742 |
Joku heppu ulkoilutti frettiänsä eilen Sörkässä. On ne kyllä vekkuleita elukoita.
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Am ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 460 Liittynyt: 10.03.2008 Jäsen nro.: 73 |
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Mongopusher ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 51 Liittynyt: 07.05.2012 Paikkakunta: Espoo Jäsen nro.: 2897 |
Vanha kissa, joka pelastettiin muijan kanssa karulta kohtalolta,
oli yli puoli vuotta tosi arka. Mua varsinki pelkäs, (varmaan koska oli asunut naisen kanssa siihen asti) nukkuu nykyään mun jalkopäässä joka yö ja on selkeesti ihan helvetin tyytyväinen uuteen elämäänsä. |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 843 Liittynyt: 09.08.2010 Paikkakunta: Hel Jäsen nro.: 1913 |
Tarjoustalo vie kuitekin voiton, se onkin nykyään lempimyymäläni. Eiks motonet oo mistään kotosin?? Vanha kissa, joka pelastettiin muijan kanssa karulta kohtalolta, oli yli puoli vuotta tosi arka. Mua varsinki pelkäs, (varmaan koska oli asunut naisen kanssa siihen asti) nukkuu nykyään mun jalkopäässä joka yö ja on selkeesti ihan helvetin tyytyväinen uuteen elämäänsä. Arvostan! Kissat on mainioita otuksia. -------------------- |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 728 Liittynyt: 04.09.2011 Paikkakunta: Etelä-Huaga, Helesinki Jäsen nro.: 2609 |
Kissat = parhaita otuxia ikinä!
Torstai illan kaljardi piristää. Pikkukänni päällä, huomenna (jos sää sallii) minirampi sessarit Fanun kans, sit Hyvinkäälle juomaan kaljaa+saamaan tatuointia ja lauantaina keikka HEVINKÄÄLLÄ, baarissa jossa on lasikuitu-elvis nurkassa. Harmi vaan että loma loppuu kohta -------------------- |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 3376 Liittynyt: 02.11.2008 Jäsen nro.: 625 |
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Gino ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 1439 Liittynyt: 10.03.2008 Jäsen nro.: 66 |
Tarjoustalo vie kuitekin voiton, se onkin nykyään lempimyymäläni. Joo sielt saa kaikkee muutakin, 5/5! Työkalut ja kaljaa! Piispanristillä on ilo asioida, siel on se ihan ässä Broadway-ravintolakin! -------------------- -Jo noin kävisi ikinä, niin varmaankin foorumit räjähtäisi, olen kännissäsen verran sekopää. Ja kävin ostamassa lavan KOFF olutta. Tänään lähtee.-
!!! |
|
|
![]()
Viesti
|
|
Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 2938 Liittynyt: 13.03.2008 Paikkakunta: kinte Jäsen nro.: 107 |
Mä kävin just pari päivää sit tarjoustalosta hakee hiusvoidetta.
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Gino ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 1057 Liittynyt: 09.03.2011 Paikkakunta: TAMPERKELE Jäsen nro.: 2327 |
mä ostin mun flanellit tarjoustalosta
-------------------- SKATEBOARDING, PUSSY AND WEED IS MY RELIGION
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
Tarjoustalo naapurissa. Mutsi siellä töissä. melkein koko omaisuuteni on sieltä hankittua. served.
|
|
|
![]() ![]() |